کالا صنعتی

مجله کالا صنعتی

کالا صنعتی

مجله کالا صنعتی

پمپ طبقات عمودی استریم مدل SMS

شرکت استریم یکی از بزرگترین سازندگان انواع پمپ در کشور چین است. یکی از محصولات پمپ‌های چندمرحله‌ای استریم، پمپ عمودی طبقاتی است. این نوع پمپ‌ها به دلیل داشتن چندین طبقه پروانه می‌توانند برای شرایطی که نیاز به فشارهای بیشتر است و پمپ تک پروانه چنین قابلیتی ندارد، جایگزین شوند. پمپ‌ عمودی طبقاتی استریم سری SMS تنوع مدل‌های زیادی دارد که بر اساس جنس بدنه، تعداد پروانه، نوع و جنس سیل مکانیکی، قطر دهانه ورودی و خروجی، توان الکتروموتور، تکفاز و سه فازبودن نام‌گذاری و دسته‌بندی می‌شوند.


در ادامه به مشخصات فنی، انواع مدل‌ها، کاربردها و قیمت پمپ عمودی طبقاتی استریم پرداخته خواهد شد.


پمپ عمودی طبقاتی استریم مدل sms


قیمت پمپ عمودی طبقاتی استریم سری SMS

پمپ‌های عمودی طبقاتی برای انتقال آب‌های تمیز طراحی شده‌اند. کاربردهایی مثل انتقال آب تا هدهای زیاد مثل ساختمان‌های بزرگ و برج‌ها، سیستم‌های اطفا حریق در بوسترپمپ‌های آتش‌نشانی و آبیاری کشاورزی از جمله آنهاست. مزیت پمپ عمودی طبقاتی نسبت به پمپ‌های دیگر چندمرحله‌ای نصب بصورت عمودی است و به همین دلیل فضای کمتری اشغال می‌کنند.


با توجه به توضیحات گفته شده درباره کاربردهای گسترده و مزایایی که این پمپ دارد، قیمت آن نیز اهمیت پیدا می کند. همانطور که در سایر محصولات پمپ استریم در صفحات مربوطه توضیح داده شده است، پمپ‌های استریم از قیمت مناسب‌تری نسبت به برندهای مشابه چینی دارند و سری عمودی طبقاتی این برند نیز به همان صورت است. پمپ عمودی طبقاتی استریم با توجه به تعداد پروانه که خود در میزان توانایی جابجایی آب موثر است قیمت‌گذاری می‌شود. البته پارامترهایی نظیر قطر دهانه، توان، جنس، نوع سیل مکانیکی نیز اصلی ترین فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت پمپ عمودی طبقاتی استریم سری SMS هستند.


مدل‌های مختلف پمپ عمودی طبقاتی استریم سری SMS

پمپ‌های عمودی طبقاتی استریم سری SMS براساس جنس بدنه، نوع سیل مکانیکی، دبی نامی، تعداد پروانه نام‌گذاری می‌شوند. به نوعی جنس هر کدام از اجزای پمپ‌های عمودی طبقاتی استریم SMS و تعداد پروانه که در مقدار فشار خروجی موثر است، قابل انتخاب هستند. 5 نوع کلی پمپ طبقات عمودی استریم سری بصورت زیر نام‌گذاری می‌شوند:


SMS-F: بدنه استیل ضدزنگ ریخته‌گری / سیل کارتریجی

SMS-FS: بدنه استیل ضدزنگ ریخته‌گری / سیل معمولی

SMS-I: بدنه چدن ریخته‌گری / سیل کارتریجی

SMS-IS: بدنه چدن ریخته گری / سیل معمولی

SMS: بدنه استیل ضدزنگ پرسکاری / سیل معمولی

برای اطلاع از نحوه نام گذاری مدل‌های پمپ عمودی طبقاتی استریم سری SMS یک مدل از آنها را بررسی می‌کنیم:


مدل SMS-I3-15: این مدل پمپ عمودی طبقاتی استریم دارای بدنه چدن ریخته‌گری و سیل کارتریجی است. دبی نامی این مدل 3 مترمکعب بر ساعت است که به معنی این است که در این دبی بیشترین بازدهی را دارد. همچنین این پمپ از 15 پروانه تشکیل شده است.


مشخصات فنی پمپ طبقاتی عمودی استریم سری SMS

ماکزیمم دبی: تا 110 مترمکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: تا 310 متر

توان الکتروموتور: 0.37 الی 45 کیلووات

جنس بدنه: استیل / چدن

جنس پروانه: استیل

نوع سیل مکانیکی: معمولی / کارتریج

برق مصرفی: تکفاز / سه فاز

کاربردهای پمپ عمودی طبقاتی استریم SMS

افزایش و تقویت فشار آب ساختمانی

ایستگاه‌های انتقال آب شهری و روستایی

سیستم‌های آبیاری زمین‌های کشاورزی

بوسترپمپ‌های آتش‌نشانی

سیستم‌های تصفیه آب شهری و آب شیرین‌کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد