کالا صنعتی

مجله کالا صنعتی

کالا صنعتی

مجله کالا صنعتی

تسمه و پولی

تسمه و پولی سری M

تسمه و پولی سری M یا Metric از پرکاربردترین انواع تسمه و فولی صنعتی، با دندانه های هلالی شکل است. 


تسمه و پولی سری XL

تسمه و پولی سری XL یکی از تسمه پولی های فوق سبک صنعتی است که در استانداردهای متریک و اینچی در بازار موجود است.


تسمه و پولی سری MXL

تسمه و فولی سری MXL یکی از دقیق ترین تجهیزات در انتقال توان برای مدل سازی ها، ابزار دقیق و دستگاه های اداری و صنعتی است.


فولی تسمه سری H

تسمه و پولی سری H از انواع تسمه پولی های سنگین صنعتی است و با تسمه های پهن سازگار میشود.


تسمه و پولی سری L

تسمه و فولی سری L یکی از تسمه فولی های تایمینگ صنعتی سبک با دندانه های ذوزنقه ای است.


تسمه و فولی سری T

تسمه و فولی سری T یکی از تسمه های صنعتی برای انتقال دقیق و منظم گشتاور و نیرو سبک است.


خرید پولی تسمه (راهنمای انتخاب و خرید)

هنگام خرید پولی و تسمه باید مواردی را مدنظر داشته باشید تا هنگام خرید دچار اشتباه نشوید. این اطلاعات لازم است تا به فروشنده بدهید تا بتواند فولی مناسب را به شما ارائه دهد. این عوامل عبارت اند از:


نوع سیستم انتقال قدرت: در اولین قدم باید در نظر بگیرید تسمه و فولی برای چه کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد تا متناسب با کاربرد، خرید تسمه و پولی انجام شود.

قدرت و گشتاور مورد نیاز: میزان قدرت و گشتاوری که قرار است از طریق تسمه و فولی منتقل شود اهمیت بالایی در خرید تسمه و فولی دارد. 

نوع تسمه: برای هر نوع تسمه ای، پولی خاصی استفاده می شود و هنگام خرید فولی باید نوع تسمه مشخص باشد.

تعداد تسمه: فولی ها از 1 شیار شروع میشود و تعداد شیار ها بستگی به کاربرد شما دارد. تعداد شیارها و تسمه های یک فولی بستگی به کاربرد شما دارد. هرچه کاربرد شما سنگین تر باشد، تعداد تسمه های فولی نیز افزایش پیدا می کند.

قطر فولی: پولی دارای اندازه های استانداردی می باشد و طبق استاندارد ها، قطر خارجی متفاوتی دارند. قطر خارجی پولی باتوجه به کاربرد شما تعیین می شود.

اندازه تسمه: طول تسمه باید به گونه ای باشد که به راحتی روی فولی ها قرار گیرد و هیچ گونه کشیدگی یا اصطکاکی وجود نداشته باشد.

شما می توانید با در اختیار قرار دادن این اطلاعات به کارشناسان فروش کالا صنعتی، پولی و تسمه خود را خریداری کنید. همچنین ما در کالا صنعتی سفارش ساخت انواع فولی های خاص را میپذیریم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش کالا صنعتی در ارتباط باشید.


قیمت فولی و تسمه

قیمت تسمه و پولی به عوامل مختلفی بستگی دارد و ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد. برخی از عواملی که بر قیمت فولی و قیمت تسمه تأثیر می‌گذارند، عبارت‌اند از:


نوع تسمه و فولی: نوع و مشخصات تسمه و پولی تعیین‌کننده قیمت هستند. تسمه‌ها ممکن است از جنس‌ها و طرح‌های مختلفی باشند، مانند تسمه‌های V، تسمه‌های تایمینگ، تسمه‌های زنجیری و غیره. همچنین، پولی‌ها نیز ممکن است از انواع مختلفی مثل پولی‌های راننده یا پولی‌های ستیغ گیر باشند.

اندازه و ابعاد: ابعاد تسمه و پولی، مقدار مواد مصرفی و تولیدی برای تولید آنها را تعیین می‌کند. تسمه‌ها با طول و عرض مختلفی و پولی‌ها با قطرهای مختلف در بازار موجود هستند.

جنس: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تسمه و فولی جنس پولی و جنس تسمه است. پولی ها معمولا از جنس فلزلتی مختلف مانند روی و فولاد هستند. همچنین تسمه ها میتوانند از جنس لاستیک و انواع پلاستیک باشند.

برند سازنده: برخی برندهای سازنده بسیار تسمه فولی های قدرتمند و با کیفیت طراحی و تولید میکنند و به نسبت گران تر هستند.

برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز انواع تسمه و پولی می‌توانید با کارشناسان کالاصنعتی در تماس باشید.


پولی و انواع پولی

پولی یا فولی که در بازار و صنعت با نام فولی نیز شناخته می شود، به منظور ارتباط و انتقال قدرت، دو شفت را به یکدیگر متصل می کند. فولی های موجود در کالا صنعتی با توجه به نحوه ساخت به انواع متفاوتی تقسیم می شود که عبارت اند از:


پولی تو پر

پولی تو پر


این پولی ها همانطور که از شکل آن ها پیدا است تو پر هستند و تراشکاری نشده اند.


پولی تو خالی

پولی تو خالی


 


این سری از پولی ها با نام پولی پره ای نیز شناخته می شوند. پولی های توخالی نسبت به پولی های تو پر سبک تر هستند.


پولی بوش دار

پولی برش دار


این سری از پولی ها دارای یک قطعه واسطه به نام بوش هستند که فولی را به شافت متصل میکند. استفاده از بوش در پولی ها باعث میشود هزینه تراش کاری پولی کاهش یابد و سطح درگیری شفت و پولی را به حداکثر می رساند.


تسمه و انواع آن

تسمه از پرکاربردترین قطعات صنعتی به منظور اتصال و انتقال قدرت میان دو شفت است که به همراه پولی استفاده می شود. تسمه به علت داشتن ویژگی های متعدد نظیر انعطاف پذیری بالا در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید می شود. تسمه صنعتی معمولا در کاربردهایی استفاده می شود که دو شفت از یکدیگر فاصله دارند به همین علت از تسمه و پولی برای اتصال دو شفت استفاده می کنند. 


تسمه های صنعتی موجود در کالا صنعتی با توجه به ضخامتی که دارند به 4 دسته A، B، C و D تقسیم می شوند. تفاوت عمده این تسمه ها در ضخامت آن ها است. در جدول زیر مشخصات و ضخامت انواع تسمه های صنعتی را مشاهده می کنید.


نوع تسمه ویژگی ضخامت

A انعطاف پذیری بالا

دوام خوب

مقاوم در برابر گرما، اصطکاک و روغن

عملکرد بدون لرزش حتی در سرعت های بالا 12 میلیمتر

B مقاوم در برار حرارت، الکتریسیته ساکن و روغن

کاربرد گسترده در ماشین آلات صنعتی و کشاورزی 15 میلیمتر

C مقاوم در برابر حرارت، الکتریسیته ساکن و روغن

قابلیت بالای انتقال نیرو

کاربرد در ماشین آلات صنعتی و کشاورزی

مناسب برای کمپرسورهای سنگین 30 میلیمتر

D مقاوم در برابر حرارت، الکتریسیته ساکن و روغن

مناسب برای کمپرسورهای سنگین 20 میلیمتر

تسمه‌های تخت (Flat belts)

تسمه تخت


تسمه‌های گرد (round belts)

تسمه گرد


تسمه‌های v شکل (v-belts)

تسمه v شکل


تسمه‌های تایمینگ (timing belts)

تسمه تایمینگ

منبع:%Chttps://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/717/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%B7/%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D9%81%D9%88%D9%84%DB%8C/%D8%AA%D8%B3%D9%85%D9%87-%D9%88-%D9%81%D9%88%D9%84%DB%8C

کنترل دور الکتروموتور

کنترل دور به چه معناست؟

کنترل دور الکتروموتور که در قالب کلماتی چون درایو نمودن موتور، راه اندازی نرم موتور ،تنظیم سرعت موتور می آید در کارخانجات و مصارف صنعتی و هر جایی که الکتروموتور سه فاز وجود دارد معنادار می‌شود.  چرا که راه اندازی موتورهای سه فاز همواره جزو مواردی هستند که صنایع را به خود درگیر کرده اند کنترل دور الکتروموتور یا همان اینورتر ها به لحاظ تنوعی که دارند و نیز تنظیمات متفاوتی که دارند ، به راحتی توانسته اند این معضل را حل کنند.


انتخاب اینورتر برای کنترل دور الکتروموتور کار سختی نیست. تنها کافیست که نوع مصرف و توان مصرفی را بدانید ،سبک سنگین نیمه سنگین و اینکه برق تغذیه تکفاز یا سه فاز باشد. تمامی اینورترها دارای تنظیمات پیش فرض هستند و نیز دستورالعمل کنترل دور موتور که بسته به نیاز ،پارامتر مورد نظر تنظیم گردد.


روش های راه اندازی الکتروموتور

تنظیم دور و سرعت موتورها و به طور کلی ،کنترل دور الکتروموتور بسته به تنوع کنترل کننده ها، انواع و اقسام مختلفی دارند، که میزان ارزش و قیمت این کنترلر ها جدای از اینکه برای چه قدرت هایی باشد و بستگی به تنوع و سطح تکنولوژی اعمال شده در ساختار آنها دارد. روش های راه اندازی دور و سرعت به سطح و نوع تکنولوژی به کار رفته در ساختمان داخلی و اجزاء و تجهیزات الکترونیکی به کار رفته در آن ارتباط دارد.


کنترل دور به روش تبدیل پتانسیل به فرکانس

از جمله روش های ساده جهت کنترل دور الکترو موتورهای ac همواره ثابت نگهداشتن نسبت تبدیل پتانسیل به فرکانس می باشد. لازم به توضیح است که روش مذکور از آن دسته مواردی است که در کارخانجات و مصارف صنعتی مکرر استفاده می شود. از مزیت های این مدل راه اندازی، راحت بودن آن و اینکه از نوع اسکالر است ،یعنی به طور حلقه باز(open loop) دارای ماندگاری قابل قبولی است. در عوض ایرادی که میتوان از این روش گرفت، باید بگوییم که برای مصارف و ساختارهای نیازمند پاسخ سریع مطلوب نمی باشد.


بیشتر بخوانید:آشنایی با الکتروموتور دور بالا

کنترل دور به روش کنترل برداری

اما روش دیگری جهت این منظور وجود دارد. آنهم کنترل برداری سرعت موتور که برای موارد و مصارف با دینامیک بالا مورد استفاده قرار می گیرد. بازو های هوشمند و نیز ماشین های ابزار از جمله مثال‌های این حالت هستند. مولفه‌های ایجاد فلو و ایجاد گشتاور که هردو تفکیک و تقسیم شده مولفه جریان استاتور الکتروموتور هستند، به طوری برنامه ریزی شده اند که موتورهای جریان متناوب از طریق رگولاتوری های PI همانند موتورهای جریان مستقیم، قابلیت پاسخ سریع گشتاور را داشته باشند. روش های فوق از جمله روش های پرمصرف هستند، اما با این حال روش های دیگری هم موجود است ،به عنوان مثال CLOSE LOOP که به نوعی نمونه‌برداری از جریان است و بعدی کنترل گشتاور.


کنترل دور با اینورتر

اینورترها به جهت خاصیت ویژه ایی که در کنترل دور الکتروموتور دارند، در مصارف و کاربردهای مختلفی استفاده می شوند. از جمله این مسائل می‌توان به صنعت تزریق پلاستیک اشاره کرد. پارامترهای مهم در این سیستم اطلاعات دریافتی از فیدبک شیرهای برقی PROPERSIONAL که عامل فشار و سرعت را کنترل می‌کنند می‌باشد. در این نوع کارکرد، اینورتر جهت کنترل دور الکتروموتور، دنباله رو تغییرات ولتاژ ناشی از شیرهای پروپرشنال میباشد.


اینورتر پنتاکس

مزایای استقاده از اینورتر

این ارتباط مزایای پراهمیتی را به دنبال خواهد داشت. از دیگر کاربردهای اینورتر می‌توان به درایو نمودن دستگاه اکسترودر اشاره کرد. به طوری که در نهایت محصول یکنواخت ایجاد گردد، بدون ضایعات و بیشترین بهره وری. کنترل دور الکتروموتور جرثقیل نیز یکی دیگر از کاربرد های سنگین اینورتر است، چرا که استفاده از اینورتر در سه غالب سبک سنگین و نیمه سنگین قرارمی گیرد. پایین آمدن تلفات حاصل از تعمیرات و نگهداری، افزایش طول عمرالکتروموتور، کاهش چشمگیر مصرف انرژی از دیگر استفاده‌های اینورتر می باشد.


برندهای مختلف اینورتر در بازار ایران

اینورتر تکو جز برندهای حال حاضر بازار است ،شرکت تکو در تاریخ ۱۹۵۶ در کشور تایوان تاسیس شد. منطق ایده اول یا همان QUALITY FIRST بار اول به دست این شرکت به دنیا ارائه گردید، رتبه QUALITY FIRST تنها به شرکت‌های داده می‌شود که استاندارد های معروفی چون NEMA،IEC،BS-EN،JIS،AS،CNS را به دست آورده باشند. اینورتر LS از جمله محصولات اتوماسیون شرکت LS که همان نام صنعتی LG است که در کشور کره جنوبی قرار دارد. استانداردهای جهانی اروپایی وآمریکایی در اینورتر های LS مشاهده می گردد. تنوع محصولات LS تقریباً در تمامی صنایع موجود به چشم می خورد. اینورتر DELTA این نوع درایو کنترل دور موتور نیز جزو یکی از پرمصرف ترین محصولات اتوماسیون در سال های اخیر به کار می رود. این درایو محصول کشور چین است.


محصولات پیشنهادی:قیمت الکتروموتور https://www.siemens.com/جمکو

اینورتر پنتاکس

یکی از بزرگترین مجموعه های تولید تجهیزات صنعتی شرکت پنتاکس میباشد ،شرکت اینورتر پنتاکس مستقر در کشور ایتالیا (شهر ورنا) حفظ  استاندارد وفناوری در سطوح بالا سرلوحه کار پنتاکس است. این مجموعه در داخل ایران نماینده انحصاری دارد که محصولات تولید شده در آن تحت لیسانس پنتاکس است. از دیگر اینورترهای موجود می توان به اینوت ،دانفوس ،هیوندای ،اشنایدر ، OMRON و غیره اشاره کرد.


با توجه به شرایط حال حاضر ایران و وجود تحریم‌ها یکی از بهترین انتخاب‌های اینورتر پنتاکس است چرا که تولید داخل بوده و در عین حال تحت لیسانس ،از این بابت خدمات پس از فروش آن بسیار ارزنده خواهد بود. عوامل تاثیر گذار در انتخاب اینورتر به ترتیب : تنوع در اینورتر های تولیدی - محبوبیت کنترل دور الکتروموتور در میان درایوها- خدمات پس از فروش واقعی- اندازه و ابعاد و قیمت درایو. از دیگر مواردی که در زمان انتخاب اینورتر باید دقت نمود و به ترتیب ولتاژ، جریان ،اندازه اضافه بار و کاربری الکتروموتورها است.

منبع:%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1https://www.kalasanati.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1/411/%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1

اینورتر دلتا خارجی

با استفاده از تکنولوژی الکترونیک صنعتی مدرن و فناوری پیشرفته ریزپردازنده، AC اینورتر دلتا قادر به کنترل کارآمد سرعت موتور، بهبود اتوماسیون ماشین و صرفه جویی در انرژی است. سری VFD موتورهای AC Delta با استفاده از موقعیت قوی ما در فناوری الکترونیک صنعتی، به سرعت تکامل یافته است. هر سری از اینورتر دلتا برای برآوردن نیازهای خاصی طراحی شده است. اینورتر دلتا سرعت و گشتاور را به طور دقیق کنترل می کنند، بار را به آرامی کنترل می کنند و چندین حالت کنترل و پیکربندی سفارشی را ارائه می دهند. خط تولید AC اینورتر دلتا طیف کاملی از فناوری های کنترل الکتروموتور را ارائه می دهد و در طیف وسیعی از صنایع برای افزایش و بهبود اتوماسیون ماشین استفاده می شود.


انواع اینورتر درایو دلتا

 برند درایو اینورتر دلتا برای حل مشکل و پاسخ به تمام نیازها به طراحی و تولید انواع متنوع و مختلف اینورتر میپردازد. در ادامه به معرفی اجمالی لیست مهم ترین مدل های درایو اینورتر دلتا مپردازیم. 


اینورتر دلتا سری VFD-L 

اینورتر دلتا سری VFD-EL 

اینورتر دلتا سری VFD-M

اینورتر دلتا سری VFD-B

اینورتر دلتا سری VFD-C200

اینورتر دلتا سری VFD-C2000

اینورتر دلتا سری VFD-CP2000

اینورتر دلتا سری VFD-CH2000

درایو اینورتر دلتا سری L

اینورتر دلتا سری ال


این درایو اقتصادی به طور خاص برای کاربردهایی کم توان با فیلتر EMI داخلی طراحی شده است تا به طور موثر تداخل الکترومغناطیسی را کاهش داده و مطابق با دستورالعمل CE EMI باشد.


اینورتر VFD-L دلتا

کاربرد ویژگی

برش چوب ساده اینورتر تک فاز (برق ورودی سه فاز ندارد)

تسمه نقاله رنج ولتاژی 115 ولت تا 220 ولت

دستگاه کشش سیم و غیره اینورتر سبک کار و اقتصادی

  فرکانس خروجی تا 120 هرتز

درایو اینورتر دلتا سری EL

اینورتر دلتا سری ای ال


سری VFD-EL  اینورتر دلتا ، درایو چند منظوره نسل جدید است. دارای فیلتر EMI ، سوئیچ RFI ، اشتراک آسان گذرگاه DC برای نصب در کنار هم ، تشخیص جریان دقیق ، حفاظت از اضافه بار و صفحه کلید داخلی است.


درایو اینورتر دلتا سری VFD-EL

کاربرد ویژگی ها

پمپ و فن کوچک اینورتر تک فاز

دستگاه دمیدن 220 ولت

تسمه نقاله از 400 وات تا 2.2 کیلو وات

تجهیزات ساده پردازش DIY فرکانس خروجی تا 600 هرتز

محصولات پیشنهادی: کنترلر PLC

اینورتر دلتا سری M

اینورتر دلتا سری ام


درایو دلتا سری M دارای حالت کنترل برداری بدون حسگر است. طراحی جمع و جور برای کاربردهای اسب بخار کوچک و متوسط ایده آل است. درایو دلتا سری M به گونه ای طراحی شده است که عملکردی بسیار کم صدا داشته باشد و شامل چندین فناوری نوآورانه است که تداخل را کاهش می دهد.


اینورتر دلتا سری VFD-M

کاربرد ویژگی ها

ماشین بسته بندی؛ دستگاه کوفته؛ تردمیل ؛ فن کنترل دما تک فاز و اینورتر سه فاز

رطوبت برای کشاورزی و آبدهی ؛ مخلوط کن برای پردازش مواد غذایی ؛ ماشین سنگ زنی؛ دستگاه حفاری؛ تراش هیدرولیک با اندازه کوچک تک فاز از 400 وات تا 2.2 کیلو وات

آسانسور ؛ تجهیزات پوشش ؛ دستگاه فرز سایز کوچک ؛ بازوی ربات ماشین تزریق (گیره) سه فاز از 0.75 کیلو وات تا 7.5 کیلو وات (از یک اسب تا ده اسب)

دستگاه چوب (دستگاه چوبی دو طرفه)؛ دستگاه خم کن لبه ، کشسان فرکانس خروجی تا 400 هرتز

درایو اینورتر دلتا سری B

اینورتر دلتا سری ب


این AC درایو دارای کنترل حلقه باز و بسته بدون حسگر می باشد. اینورتر دلتا سری VFD-B برای ارائه گشتاور ثابت ، دارای کنترل بردار حلقه باز و بسته است. شرکت دلتا فرکانس خروجی اختیاری تا 2000 Hz با سرعت بالا را ارائه می دهد که می تواند به درخواست مشتری در کارخانه برنامه ریزی شود.


درایو اینورتر دلتا VFD-B

کاربرد ویژگی

تهویه مطبوع ساختمان های بزرگ، درایو جرثقیل و گردان مناسب کاربرد های گشتاور ثابت و متغیر

ماشین حکاکی چوب، ماشین لباسشویی، دستگاه بافندگی دایره ای و تخت تکفاز از یک اسب تا ده اسب

دستگاه پانچ، دستگاه های پرس عمودی، دستگاه ماکارونی سه فاز از یک اسب تا صد اسب

سیستم های تصفیه فاضلاب، کمپرسور، آسانسور، پله برقی، دستگاه چوبی چهار طرفه و غیره فرکانس خروجی تا 600 هرتز

محصولات پیشنهادی: فروش اینورتر ABB

اینورتر دلتا سری C200

اینورتر دلتا سری سی200


سری VFD-C200 از اینورتر دلتا یک میکرو درایو کنترل بردار هوشمند است که حالت های کنترل همه کاره برای موتورها را ارائه می دهد و شامل توابع PLC داخلی با ظرفیت تا 5000 مرحله است. برای کاربردهای محیطی سخت با طراحی حرارتی قوی و ضد گرد و غبار که محافظت جامعی را ارائه می دهد ، مناسب است.


اینورتر دلتا مدل VFD-C200

کاربرد ویژگی

ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی دارای مد های کنترلی مختلف

نقاله ها پشتیبانی شبکه CANOPEN

ماشین آلات نساجی دارای PLC داخلی

ماشین آلات نجاری تکفاز نیم اسب تا سه اسب

فن ها سه فاز یک اسب تا ده اسب

پمپ ها فرکانس خروجی تا 600 هرتز 

  درایو سنگین کار و کم کار

درایو کنترل دور دلتا سری C2000

اینورتر دلتا سری سی 2000


سری C2000 Plus از اینورتر دلتا دارای عملکرد دقیق سرعت ، گشتاور و کنترل موقعیت است که برای موتورهای سنسور صنعتی و سنکرون / ناهمزمان بدون سنسور مناسب است. با ظرفیت اضافه بار بیشتر ، محدوده توان سری C2000 Plus می تواند تا 560 کیلو وات برسد و بهترین عملکرد و ثبات را برای انواع کاربردهای گشتاور سنگین و ثابت ، مانند تولید ، پردازش ، صنایع غذایی ، صنایع شیمیایی ، فلز فرآوری ، لاستیک و پلاستیک ، شهرداری و زیرساخت و سایر صنایع فراهم می کند.


درایو اینورتر سری VFD-C2000

کاربرد ویژگی

دستگاه های اکسترودر، جرثقیل های پل اینورتر پر قدرت با قابلیت های زیاد

آسیاب های لاستیکی، سیستم های بلند کردن مرحله از 0.75 کیلو وات تا 450 کیلو وات

ماشین های قالب گیری تزریقی، همزن های الکترومغناطیسی مناسب کاربرد های سبک و سنگین

دستگاه های خم لوله دارای PLC داخلی

سیستم های انتقال قابلیت ارائه سه مد گشتاور، سرعت و موقعیت

ماشین های سیم پیچ، کوره های مقاوم در برابر شیشه قابلیت پشتیبانی از سرو موتور

اینورتر دلتا سری CP2000

اینورتر دلتا سری سی پی 2000


CP2000 به طور خاص برای برنامه هایی مانند دمنده هوا ، پمپ ها و درایوهای HVAC طراحی شده است و کنترل هوشمند PID آن بیشترین کارایی را ارائه می دهد. کنترل بردار بدون حسگر (SVC) پاسخ به موقع به افزایش / کاهش گشتاور بار ارائه می دهد که نیازهای مشتری را برای تغییرات بار برآورده می کند در حالی که عملکرد موتور را افزایش می دهد. حالت V/F در محیط گشتاور متغیر برای تنظیم مناسب ولتاژ ورودی و دستیابی به بیشترین عملکرد کلی استفاده می شود. این عملکرد به ویژه در برنامه های پمپ و فن مفید است. همچنین این سری از اینورتر دلتا شامل عملکردهای اضافی برای عملکرد و حفاظت در محیط های بار متغیر ، مانند شروع پرواز ، شتاب / کاهش سرعت خودکار ، راه اندازی مجدد لحظه ای قدرت ، تنظیم خودکار و موارد دیگر است. سری CP2000 از اینورتر دلتا بهترین راه حل صرفه جویی در انرژی را برای برنامه های شما ارائه می دهد.


اینورتر دلتا مدل VFD-CP2000

کاربرد ویژگی

پمپ های با جابجایی ثابت (رفع جریان و زمان ثابت) مخصوص فن و پمپ

اتوماسیون ساختمان، اتوماسیون کارخانه دارای پارامترهای ویژه بوستر پمپ

درایوهای HVAC دارای PLC داخلی

پمپ های خنک کننده قابلیت پارامتردهی 8 موتور به صورت همزمان

برجهای خنک کننده و کاربردهای کلی موتور  

محصولات پیشنهادی: قیمت درایو آگر

قیمت اینورتر دلتا

اینورترها به دلیل عملکرد کنترلی و حساسیت و دقت بالایی که در کار دارند، معمولا از دیگر دستگاه های برقی دارای قیمت بالاتری هستند. همچنین اینورترهای خارجی به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم بر جامعه و نوسانات قیمت دلار، با قیمت بالاتری وارد ایران میشوند. اما در تعیین قیمت اینورتر دلتا عوامل زیادی تاثیرگذار هستند در ادامه به مهم ترین عوامل ثابت تاثیرگذار بر قیمت اینورتر را می پردازیم.


توان اینورتر دلتا

ولتاژهای ورودی و خروجی

جنس بدنه و مقاومت در برابر شرایط محیطی

امکانات و آپشن های جدید

برای استعلام قیمت بروز اینورترهای دلتا و مشاوره رایگان فنی و بازرگانی با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.


خرید درایو دلتا

به دلیل عملکرد خاص اینورتر، انتخاب درست اینورتر تأثیر بسزایی بر بهره‌وری سیستم‌های برقی و کارخانه ها دارد. در هنگام انتخاب و خرید اینورتر دلتا بایستی پارامترهای مهمی را رعایت کنید تا بهترین انتخاب را از بین انواع متنوع اینورتر دلتا داشته باشید. این پارامترها به شرح زیر هستند.

کاربری سنگین کار یا سبک کار

نوع و اندازه ولتاژ ورودی و خروجی

ابعاد بار (دستگاه متصل به اینورتر) و ابعاد محل نصب

توانایی در ذخیره جریان و انرژی الکتریکی در اینورتر


همچنین کالا صنعتی با ارائه خدمات مشاوره فنی رایگان قبل خرید اینورتر دلتا به شما در انتخاب گزینه بهتر کمک میکند. با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/1169/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D9%84%D8%AA%D8%A7

اینورتر دلتا خارجی

با استفاده از تکنولوژی الکترونیک صنعتی مدرن و فناوری پیشرفته ریزپردازنده، AC اینورتر دلتا قادر به کنترل کارآمد سرعت موتور، بهبود اتوماسیون ماشین و صرفه جویی در انرژی است. سری VFD موتورهای AC Delta با استفاده از موقعیت قوی ما در فناوری الکترونیک صنعتی، به سرعت تکامل یافته است. هر سری از اینورتر دلتا برای برآوردن نیازهای خاصی طراحی شده است. اینورتر دلتا سرعت و گشتاور را به طور دقیق کنترل می کنند، بار را به آرامی کنترل می کنند و چندین حالت کنترل و پیکربندی سفارشی را ارائه می دهند. خط تولید AC اینورتر دلتا طیف کاملی از فناوری های کنترل الکتروموتور را ارائه می دهد و در طیف وسیعی از صنایع برای افزایش و بهبود اتوماسیون ماشین استفاده می شود.


انواع اینورتر درایو دلتا

 برند درایو اینورتر دلتا برای حل مشکل و پاسخ به تمام نیازها به طراحی و تولید انواع متنوع و مختلف اینورتر میپردازد. در ادامه به معرفی اجمالی لیست مهم ترین مدل های درایو اینورتر دلتا مپردازیم. 


اینورتر دلتا سری VFD-L 

اینورتر دلتا سری VFD-EL 

اینورتر دلتا سری VFD-M

اینورتر دلتا سری VFD-B

اینورتر دلتا سری VFD-C200

اینورتر دلتا سری VFD-C2000

اینورتر دلتا سری VFD-CP2000

اینورتر دلتا سری VFD-CH2000

درایو اینورتر دلتا سری L

اینورتر دلتا سری ال


این درایو اقتصادی به طور خاص برای کاربردهایی کم توان با فیلتر EMI داخلی طراحی شده است تا به طور موثر تداخل الکترومغناطیسی را کاهش داده و مطابق با دستورالعمل CE EMI باشد.


اینورتر VFD-L دلتا

کاربرد ویژگی

برش چوب ساده اینورتر تک فاز (برق ورودی سه فاز ندارد)

تسمه نقاله رنج ولتاژی 115 ولت تا 220 ولت

دستگاه کشش سیم و غیره اینورتر سبک کار و اقتصادی

  فرکانس خروجی تا 120 هرتز

درایو اینورتر دلتا سری EL

اینورتر دلتا سری ای ال


سری VFD-EL  اینورتر دلتا ، درایو چند منظوره نسل جدید است. دارای فیلتر EMI ، سوئیچ RFI ، اشتراک آسان گذرگاه DC برای نصب در کنار هم ، تشخیص جریان دقیق ، حفاظت از اضافه بار و صفحه کلید داخلی است.


درایو اینورتر دلتا سری VFD-EL

کاربرد ویژگی ها

پمپ و فن کوچک اینورتر تک فاز

دستگاه دمیدن 220 ولت

تسمه نقاله از 400 وات تا 2.2 کیلو وات

تجهیزات ساده پردازش DIY فرکانس خروجی تا 600 هرتز

محصولات پیشنهادی: کنترلر PLC

اینورتر دلتا سری M

اینورتر دلتا سری ام


درایو دلتا سری M دارای حالت کنترل برداری بدون حسگر است. طراحی جمع و جور برای کاربردهای اسب بخار کوچک و متوسط ایده آل است. درایو دلتا سری M به گونه ای طراحی شده است که عملکردی بسیار کم صدا داشته باشد و شامل چندین فناوری نوآورانه است که تداخل را کاهش می دهد.


اینورتر دلتا سری VFD-M

کاربرد ویژگی ها

ماشین بسته بندی؛ دستگاه کوفته؛ تردمیل ؛ فن کنترل دما تک فاز و اینورتر سه فاز

رطوبت برای کشاورزی و آبدهی ؛ مخلوط کن برای پردازش مواد غذایی ؛ ماشین سنگ زنی؛ دستگاه حفاری؛ تراش هیدرولیک با اندازه کوچک تک فاز از 400 وات تا 2.2 کیلو وات

آسانسور ؛ تجهیزات پوشش ؛ دستگاه فرز سایز کوچک ؛ بازوی ربات ماشین تزریق (گیره) سه فاز از 0.75 کیلو وات تا 7.5 کیلو وات (از یک اسب تا ده اسب)

دستگاه چوب (دستگاه چوبی دو طرفه)؛ دستگاه خم کن لبه ، کشسان فرکانس خروجی تا 400 هرتز

درایو اینورتر دلتا سری B

اینورتر دلتا سری ب


این AC درایو دارای کنترل حلقه باز و بسته بدون حسگر می باشد. اینورتر دلتا سری VFD-B برای ارائه گشتاور ثابت ، دارای کنترل بردار حلقه باز و بسته است. شرکت دلتا فرکانس خروجی اختیاری تا 2000 Hz با سرعت بالا را ارائه می دهد که می تواند به درخواست مشتری در کارخانه برنامه ریزی شود.


درایو اینورتر دلتا VFD-B

کاربرد ویژگی

تهویه مطبوع ساختمان های بزرگ، درایو جرثقیل و گردان مناسب کاربرد های گشتاور ثابت و متغیر

ماشین حکاکی چوب، ماشین لباسشویی، دستگاه بافندگی دایره ای و تخت تکفاز از یک اسب تا ده اسب

دستگاه پانچ، دستگاه های پرس عمودی، دستگاه ماکارونی سه فاز از یک اسب تا صد اسب

سیستم های تصفیه فاضلاب، کمپرسور، آسانسور، پله برقی، دستگاه چوبی چهار طرفه و غیره فرکانس خروجی تا 600 هرتز

محصولات پیشنهادی: فروش اینورتر ABB

اینورتر دلتا سری C200

اینورتر دلتا سری سی200


سری VFD-C200 از اینورتر دلتا یک میکرو درایو کنترل بردار هوشمند است که حالت های کنترل همه کاره برای موتورها را ارائه می دهد و شامل توابع PLC داخلی با ظرفیت تا 5000 مرحله است. برای کاربردهای محیطی سخت با طراحی حرارتی قوی و ضد گرد و غبار که محافظت جامعی را ارائه می دهد ، مناسب است.


اینورتر دلتا مدل VFD-C200

کاربرد ویژگی

ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی دارای مد های کنترلی مختلف

نقاله ها پشتیبانی شبکه CANOPEN

ماشین آلات نساجی دارای PLC داخلی

ماشین آلات نجاری تکفاز نیم اسب تا سه اسب

فن ها سه فاز یک اسب تا ده اسب

پمپ ها فرکانس خروجی تا 600 هرتز 

  درایو سنگین کار و کم کار

درایو کنترل دور دلتا سری C2000

اینورتر دلتا سری سی 2000


سری C2000 Plus از اینورتر دلتا دارای عملکرد دقیق سرعت ، گشتاور و کنترل موقعیت است که برای موتورهای سنسور صنعتی و سنکرون / ناهمزمان بدون سنسور مناسب است. با ظرفیت اضافه بار بیشتر ، محدوده توان سری C2000 Plus می تواند تا 560 کیلو وات برسد و بهترین عملکرد و ثبات را برای انواع کاربردهای گشتاور سنگین و ثابت ، مانند تولید ، پردازش ، صنایع غذایی ، صنایع شیمیایی ، فلز فرآوری ، لاستیک و پلاستیک ، شهرداری و زیرساخت و سایر صنایع فراهم می کند.


درایو اینورتر سری VFD-C2000

کاربرد ویژگی

دستگاه های اکسترودر، جرثقیل های پل اینورتر پر قدرت با قابلیت های زیاد

آسیاب های لاستیکی، سیستم های بلند کردن مرحله از 0.75 کیلو وات تا 450 کیلو وات

ماشین های قالب گیری تزریقی، همزن های الکترومغناطیسی مناسب کاربرد های سبک و سنگین

دستگاه های خم لوله دارای PLC داخلی

سیستم های انتقال قابلیت ارائه سه مد گشتاور، سرعت و موقعیت

ماشین های سیم پیچ، کوره های مقاوم در برابر شیشه قابلیت پشتیبانی از سرو موتور

اینورتر دلتا سری CP2000

اینورتر دلتا سری سی پی 2000


CP2000 به طور خاص برای برنامه هایی مانند دمنده هوا ، پمپ ها و درایوهای HVAC طراحی شده است و کنترل هوشمند PID آن بیشترین کارایی را ارائه می دهد. کنترل بردار بدون حسگر (SVC) پاسخ به موقع به افزایش / کاهش گشتاور بار ارائه می دهد که نیازهای مشتری را برای تغییرات بار برآورده می کند در حالی که عملکرد موتور را افزایش می دهد. حالت V/F در محیط گشتاور متغیر برای تنظیم مناسب ولتاژ ورودی و دستیابی به بیشترین عملکرد کلی استفاده می شود. این عملکرد به ویژه در برنامه های پمپ و فن مفید است. همچنین این سری از اینورتر دلتا شامل عملکردهای اضافی برای عملکرد و حفاظت در محیط های بار متغیر ، مانند شروع پرواز ، شتاب / کاهش سرعت خودکار ، راه اندازی مجدد لحظه ای قدرت ، تنظیم خودکار و موارد دیگر است. سری CP2000 از اینورتر دلتا بهترین راه حل صرفه جویی در انرژی را برای برنامه های شما ارائه می دهد.


اینورتر دلتا مدل VFD-CP2000

کاربرد ویژگی

پمپ های با جابجایی ثابت (رفع جریان و زمان ثابت) مخصوص فن و پمپ

اتوماسیون ساختمان، اتوماسیون کارخانه دارای پارامترهای ویژه بوستر پمپ

درایوهای HVAC دارای PLC داخلی

پمپ های خنک کننده قابلیت پارامتردهی 8 موتور به صورت همزمان

برجهای خنک کننده و کاربردهای کلی موتور  

محصولات پیشنهادی: قیمت درایو آگر

قیمت اینورتر دلتا

اینورترها به دلیل عملکرد کنترلی و حساسیت و دقت بالایی که در کار دارند، معمولا از دیگر دستگاه های برقی دارای قیمت بالاتری هستند. همچنین اینورترهای خارجی به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم بر جامعه و نوسانات قیمت دلار، با قیمت بالاتری وارد ایران میشوند. اما در تعیین قیمت اینورتر دلتا عوامل زیادی تاثیرگذار هستند در ادامه به مهم ترین عوامل ثابت تاثیرگذار بر قیمت اینورتر را می پردازیم.


توان اینورتر دلتا

ولتاژهای ورودی و خروجی

جنس بدنه و مقاومت در برابر شرایط محیطی

امکانات و آپشن های جدید

برای استعلام قیمت بروز اینورترهای دلتا و مشاوره رایگان فنی و بازرگانی با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.


خرید درایو دلتا

به دلیل عملکرد خاص اینورتر، انتخاب درست اینورتر تأثیر بسزایی بر بهره‌وری سیستم‌های برقی و کارخانه ها دارد. در هنگام انتخاب و خرید اینورتر دلتا بایستی پارامترهای مهمی را رعایت کنید تا بهترین انتخاب را از بین انواع متنوع اینورتر دلتا داشته باشید. این پارامترها به شرح زیر هستند.

کاربری سنگین کار یا سبک کار

نوع و اندازه ولتاژ ورودی و خروجی

ابعاد بار (دستگاه متصل به اینورتر) و ابعاد محل نصب

توانایی در ذخیره جریان و انرژی الکتریکی در اینورتر


همچنین کالا صنعتی با ارائه خدمات مشاوره فنی رایگان قبل خرید اینورتر دلتا به شما در انتخاب گزینه بهتر کمک میکند. با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/1169/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D9%84%D8%AA%D8%A7

گیربکس اکسترودر

گیربکس اکسترودر چیست؟

گیربکس اکسترودر یکی از اجزای بسیار مهم دستگاه اکسترودر است که در کاربردهای مختلف صنعتی از جمله صنایع پلاستیک، فراوری غذا، داروسازی، تولید زغال و … استفاده می‌شود. گیربکس اکسترودر وظیفه کنترل سرعت و گشتاور ماردون (پیچ) اکسترودر را بر عهده داشته و تأثیر زیادی بر عملکرد کلی دستگاه دارد.


در تولید دنده‌های گیربکس اکسترودر از فرایندهای حرارتی و سنگ‌زنی خاصی استفاده می‌شود که ظرفیت گشتاور و راندمان گیربکس را افزایش می‌دهد. گیربکس اکسترودر از دنده‌های سخت‌کاری شده برای تحمل و انتقال گشتاور بسیار بالا و بیرینگ (بلبرینگ و یا رول برینگ) کف گرد در شفت خروجی برای کنترل نیروهای محوری استفاده می‌کند.


گیربکس اکسترودر چینی


یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های گیربکس اکسترودر با گیربکس هلیکال سه محور، استفاده از بیرینگ کف‌گرد (بلبرینگ و یا رول برینگ) است. بیرینگ‌های کف گرد برای تحمل بارهای محوری یا عمودی طراحی شده‌اند.


انواع گیربکس اکسترودر

به‌طورکلی انواع گیربکس اکسترودر به دودسته تک‌محور و دو محور تقسیم می‌شوند؛ این دسته‌بندی بر اساس تعداد ماردون های دستگاه اکسترودر انجام شده است. گیربکس اکسترودر تک‌محور دلیل ساختار ساده‌تر، قیمت مناسب‌تری داشته و در اکستروژن مواد با ویسکوزیته پایین و متوسط استفاده می‌شود. در مقابل گیربکس اکسترودر دو محور برای دستگاه‌هایی که از دو مارپیچ استفاده می‌کنند، به‌کاررفته و قیمت بالاتری دارد. این گیربکس برای اکستروژن مواد با ویسکوزیته بالا و همچنین برای تولید محصولات باکیفیت‌تر استفاده می‌شود.


انواع گیربکس اکسترودر


گیربکس اکسترودر تک‌محور

این نوع گیربکس برای اکسترودرهای تک مارپیچ استفاده می‌شود.

گیربکس‌های تک‌محور در دو نوع هلیکال و خورشیدی تولید می‌شوند.

گیربکس اکسترودر تک‌محور هلیکال، رایج‌ترین گیربکس برای اکسترودرهای تک ماردون است.

گیربکس‌های خورشیدی برای کاربردهای گشتاور بالا مناسب‌تر هستند.

گیربکس اکسترودر دو محور

این گیربکس‌ها برای اکسترودرهای دو ماردون استفاده می‌شوند.

شفت‌های گیربکس اکسترودر دو محور می‌توانند به‌صورت هم جهت یا مخالف جهت باشند.

گیربکس‌های دو محور به دلیل ظرفیت گشتاور بالاتر امکان اکسترود کردن مواد با سرعت و حجم بیشتر را فراهم می‌سازد.

خرید گیربکس اکسترودر

وب‌سایت کالا صنعتی تأمین‌کننده گیربکس اکسترودر گومائو چین و نماینده رسمی فروش گیربکس صنعتی ایرانی است. برای خرید گیربکس اکسترودر کافی است به صفحه محصول مراجعه نمایید و یا از طریق شماره‌تلفن 02191304300 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


انواع گیربکس اکسترودر ارائه شده در کالا صنعتی عبارت‌اند از:


گیربکس اکسترودر تک‌محور گومائو: سری ZLYJ و سری JE (مخصوص بارهای گشتاور بالا)

گیربکس اکسترودر دو محور گومائو: سری SZ (افقی) و سری SZL (عمودی)

گیربکس اکسترودر صنایع لاستیک: گیربکس مخصوص دستگاه‌های میکسر و کلندر

گیربکس اکسترودر چینی

شرکت JIANGSU GUOMAO، یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده گیربکس اکسترودر چینی است. وب‌سایت کالا صنعتی تأمین‌کننده انواع گیربکس اکسترودر چینی برند گومائو در ایران بوده و محصولات این شرکت را با قیمتی مناسب و در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می‌نماید. باتوجه‌به اینکه اکثر دستگاه‌های اکسترودر موجود در صنایع ایران از نوع تک‌پیچ هستند، گیربکس‌های سری ZLYJ گومائو گزینه‌های مناسب برای آن‌ها به شمار می‌آید. در ادامه مشخصات فنی این گیربکس اکسترودر چینی را بررسی می‌کنیم.


مشخصات گیربکس اکسترودر چینی


سایز گیربکس :  

112

133

146

173

200

225

250

280

315

330

375

420

450

نسبت تبدیل:

8

10

12.5

14

16

18

20

دور ورودی از الکتروموتور:

1500

1000

750

بازه توان نامی متناسب با سایز و نسبت تبدیل گیربکس:


سایز گیربکس بازه توان ورودی (بر حسب کیلووات)

112 4.4 - 12.8

133 4.7 - 20.8

146 6.2 - 28.3

173 10.8 - 46.9

200 16 - 73

225 22 - 100

250 30 - 139

280 44 - 188

315 63 - 271

330 78 - 340

375 98 - 436

420 137 - 607

450 168 - 748

اجزای دستگاه اکسترودر

اجزای دستگاه اکسترودر


دستگاه اکسترودر با استفاده از فرایند اکستروژن، گرانول مواد را ذوب و سپس آن را با فشار از قالب عبور می‌دهد. اجزای اصلی دستگاه اکسترودر عبارت‌اند از:


موتور و گیربکس اکسترودر: موتور نیروی اولیه را به گیربکس اکسترودر منتقل می‌کند و گیربکس اکسترودر پس از اعمال تغییرات روی سرعت و گشتاور، نیرو را به ماردون منتقل می‌کند.

ماردون اکسترودر: ماردون اکسترودر، یک قطعه فلزی مارپیچی است که در داخل سیلندر اکسترودر می‌چرخد و مواد را به سمت قالب هدایت می‌کند.

سیلندر اکسترودر: سیلندر اکسترودر محفظه‌ای است که ماردون در داخل آن می‌چرخد؛ هم‌زمان چند گرمکن در اطراف این سیلندر قرار دارند که باعث گرم‌شدن و در نهایت ذوب‌شدن مواد داخل آن می‌شوند.

قالب: قالب شکل نهایی محصول را تعیین می‌کند.

سیستم کنترل: سیستم کنترل برای تنظیم سرعت ماردون، دما و سایر پارامترهای فرایند اکستروژن استفاده می‌شود.

کاربرد گیربکس اکسترودر

کاربردهای گیربکس اکسترودر


انواع مختلفی از دستگاه‌های اکسترودر وجود دارد که هر یک نیاز به گیربکسی با مشخصات خاص خود دارند. به‌طورکلی کاربردهای دستگاه و گیربکس اکسترودر عبارت‌اند از:


اکسترودرهای قالب‌گیری فله‌ای

اکسترودر محصولات مبتنی بر کربن (اکسترودر زغال)

اکسترودر کاتالیست (تولید کاتالیزورهای شیمیایی در پالایش نفت و …)

اکسترودر خاک رس و بنتونیت

اکسترودرهای آب‌زدا یا خشک‌کننده غلات

اکسترودرهای موم و چوب

اکسترودرهای شکل‌دهنده غذای سرد

اکسترودر تولید غذای حیوانات

اکسترودرهای تولید تنقلات، غلات، کنف و …

اکسترودرهای مخصوص صنایع پزشکی، داروسازی، هیدروکلوئید، چسب مات یا شفاف

اکسترودرهای آزمایشگاهی، دانشگاه و …

اکسترودرهای لاستیک و پلاستیک

کالاصنعتی