کالا صنعتی

مجله کالا صنعتی

کالا صنعتی

مجله کالا صنعتی

معرفی کامل بهترین برند هواکش آلمانی

زیلابگ یکی از معروف ترین تولیدکنندگان فن و تجهیزات تهویه هوا در ایران است. نمایندگی شرکت زیلابگ به دلیل وجود استانداردهای لازم و نظارت افراد مجرب و متخصص، محصولات این برند را گارانتی می کند. زیلابگ یک برند ایرانی و یک محصول ملی با مجوز شرکت آلمانی Gebaliz در ایران است.


این شرکت محصولات تخصصی و باکیفیت از انواع فن ها را تولید می کند. این برند با رعایت استانداردهای بین المللی توانسته گواهینامه های رضایت مشتری ISO 9001 و ISO 9002، استاندارد ملی ایران، تندیس پشتیبانی مشتری، لوح سپاس و گواهینامه CE را دریافت کند. در این مقاله در مورد نمایندگی شرکت زیلابگ بیشتر می گوییم.


 


معرفی هواکش زیلابگ

زیلابگ با بکارگیری دانش تیم تخصصی خود توانسته است در زمینه تامین و ساخت هواکش  با برندهای خارجی رقابت کند. این شرکت چندین دهه است که در زمینه ساخت سیستم های تهویه مطبوع در کشور فعالیت می کند. فن ها برای کاهش یا حذف آلودگی در محیط های بسته استفاده می شوند. محیط هایی مانند ساختمان های تجاری، آشپزخانه های بزرگ یا کارخانه هایی که آلودگی زیادی دارند. نمایندگی شرکت زیلابگ انواع فن و هواکش زیلابگ را برای محیط های مختلف تولید و روانه بازار کرده است.کیفیت محصولات برند زیلابگ


هواکش گریز از مرکز زیلابگ علاوه بر داشتن طراحی مناسب و با کیفیت، از قدرت و استحکام بالایی برخوردار است. مواد و آلیاژهای به کار رفته در ساخت بدنه و قطعات این هواکش ها بسیار مقاوم و بادوام هستند. این عدد استفاده طولانی مدت از فن سانتریفیوژ زیلابگ را در شرایط مختلف محیطی تضمین می کند.فن سانتریفیوژ زیلابگ علاوه بر داشتن طراحی مناسب و باکیفیت از قدرت و استحکام بالایی برخوردار است. مواد و آلیاژهای به کار رفته در ساخت بدنه و قطعات این هواکش ها بسیار مقاوم و بادوام هستند. این مشکل استفاده طولانی مدت از فن سانتریفیوژ زیلابگ را در شرایط مختلف محیطی تضمین می کند.


فن زیلابگ | گیت صنعت فن زیلابگ | فن آکسیال زیلابگ | فن سانتریفیوژ زیلابگ


ساختار تولید هواکش های زیلابگ

ساختار کلی هواکش زیلابگ به شرح زیر است که از چند پره ساخته شده است. جنس، اندازه و استحکام تیغه در انواع مختلف این محصول متفاوت است. این مشکل تأثیر بسزایی در اثربخشی آنها دارد. شرکت زیلابگ با ساخت انواع هواکش و عرضه آن به بازار، دسترسی صنایع مختلف به این محصول را تسهیل می کند.


 


انواع محصولات زیلابگ

شرکت زیلابگ دارای تنوع بسیار گسترده ای از محصولات است.شما می توانید با توجه به نیاز خود هواکش خریداری کنید. در ادامه این دفتر به معرفی این محصولات و جزئیات مهم در مورد هر یک از آنها می پردازیم. فن های صنعتی زیلابگ به دو قسمت محوری و گریز از مرکز تقسیم می شوند. طرفداران محوری معمولا محبوبیت بیشتری دارند. این دو فن به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.


 


فن محوری یا آکسیال

فن های محوری زیلابگ در انواع کارخانه ها و تاسیسات صنعتی تولید می شوند. هر کدام از این فن ها با توجه به عوامل مختلفی مانند سرعت تهویه، قدرت، اندازه و سایر مشخصات در محیط ها و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. انواع فن های آکسیال را می توانید از نمایندگی زیلابگ خریداری کنید. انواع فن های محوری عبارتند از:


هواکش سقفی شعاعی زیلابگ

هواکش زیلابگ قاب دار

فن خنک کننده زیلابگ

هواکش گلخانه و پرنده زیلابگ

بادبزن زیلابگ در گردش است

 


هواکش سقفی شعاعی زیلابگ

هواکش سقفی شعاعی یکی از پرکاربردترین هواکش های برند زیلابگ می باشد. این فن هنگام نصب فضای زیادی را در داخل اشغال نمی کند.در واقع حداکثر فضای اشغال شده به اندازه یک دریچه سقفی است. همانطور که این هواکش زیلابگ در خارج از محیط و روی پشت بام قرار می گیرد.


بدنه این هواکش از فولاد گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک با درجه حفاظت موتور 54PI و کلاس عایق F ساخته شده است، ملخ تعبیه شده در این فن زیلابگ یک ملخ به صورت شعاعی رو به عقب با قدرت تهویه بالا می باشد که توسط یک فن محافظت می شود. کلاهک و توری فلزی دور آن. این هواکش در طیف فن های مکنده Zilabag با میزان صدای تقریبی 65 دسی بل می باشد. هواکش سقفی شعاعی زیلابگ فروخته شده توسط شرکت زیلابگ در مکان های مختلفی از جمله موارد زیر قابل استفاده می باشد.


 


هواکش زیلابگ قاب دار

هواکش محوری قاب دار زیلابگ دارای دو نوع گرد و مربع می باشد. جنس بدنه و جنس تیغه هواکش محوری زیلابگ از فلز بادوام با روکش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده است که در برابر آسیب های مختلف از جمله زنگ زدگی بسیار مقاوم است. از آنجایی که جهت چرخش پروانه این فن در خلاف جهت عقربه های ساعت است، در گروه فن های مکش صنعتی زیلابگ قرار می گیرد.عاملی که موتور را در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت بسیار مقاوم می کند درجه حفاظت موتور تهویه فریم محوری زیلابگ 54PI می باشد. کلاس عایق موتور این نوع هواکش نیز کلاس F می باشد که در نمایندگی زیلابگ با دورهای 900 و 1400 به فروش می رسد. فن های محوری صنعتی زیلابگ فریم دار در مکان های مختلفی از جمله موارد زیر استفاده می شود.


در سیستم های سرمایشی و گرمایشی مانند بخاری استفاده می شود استفاده در محیط های صنعتی، کارگاهی و تولیدی به عنوان فن در محیط های شلوغ استفاده کنید


 


فن مخصوص سردخانه زیلابگ

هواکش سردخانه ای سری PTF زیلباگ یکی دیگر از محصولات شرکت زیلابگ می باشد. طراحی این و فروش هواکش آکسیال زیلابگ بدون فریم و تعداد پره های آن حداکثر 9 عدد می باشد.درجه حفاظت موتور فن 54PI زیلابگ و کلاس عایق آن از کلاس F و B می باشد.


جنس بدنه و پروانه یخچال زیلابگ از جنس استیل ضد زنگ با روکش الکترواستاتیک می باشد. این محصول در دسته فن های مکنده قرار می گیرد. نوع اتصال موتور در این فن از نوع روتور خارجی بوده و الکتروموتور آن با توجه به توان آن به صورت سه فاز و تک فاز تولید می شود.فن خنک کننده زیلابگ در مکان های مختلفی از جمله موارد زیر استفاده می شود.


در گلخانه ها و مرغداری ها استفاده می شود

می توان از آن در تهویه تابلوهای برق استفاده کرد

فن برای خنک کننده اواپراتورها و کندانسورها

نصب در مبدل های حرارتی و سیستم های خنک کننده

 


هواکش صنعتی-کشاورزی زیلابگ

نمایندگی شرکت زیلابگ نیز در رده محصولات خود هواکش های صنعتی را عرضه می کند. جنس این هواکش فولاد گالوانیزه با خاصیت ضد خوردگی می باشد. برای محافظت بیشتر، این هواکش زیلابگ از توری فلزی و دمپر گریز از مرکز در ساخت خود استفاده می کند. این باعث ایمن تر و دوام بیشتر فن می شود.


الکتروموتور استفاده شده در این فن از نوع تک فاز و سه فاز می باشد که با درایو مستقیم یا اتصال مستقیم الکتروموتور را به پره متصل می کند. کلاس عایق موتور این مدل هواکش زیلابگ نیز کلاس F در نظر گرفته شده است.این هواکش در محیط های مختلفی از جمله موارد زیر کاربرد دارد:


گلخانه های صنعتی

خانه هایی برای پرورش مرغ و پرندگان

در هر نوع انباری قابل استفاده است

گردش کانال فن زیلابگ

هواکش گردشی زیلابگ به صورت کانالی طراحی شده است. این محصول قابلیت نصب بر روی سقف را دارد.قدرت این هواکش در تهویه و فرسودگی هوا در محیط رشد گل و گیاه و دام و پرندگان بسیار بالاست. جنس بدنه این هواکش از جنس استنلس استیل می باشد و از فن های آکسیال زیلابگ به شمار می رود.


این هواکش زیلابگ به صورت آویز توسط قلاب های به کار رفته در آن نصب می شود. مردم فکر می کنند هواکش زیلابگ کانالی به دلیل ظاهر و اندازه بزرگ صدای بلندی دارد. اما اینطور نیست. این فن بی صدا بوده و مصرف برق بسیار کمی دارد. کلاس عایق این فن F و درجه حفاظت موتور 54PI می باشد.


الکتروموتور نصب شده بر روی هواکش گردشی زیلابگ با توجه به توان و هوادهی مورد نیاز محیط در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی شده است.


 


فن گریز از مرکز یا سانتریفیوژ

فن سانتریفیوژ زیلابگ در دو نوع هواکش سانتریفیوژ یک طرفه و فن سانتریفیوژ دو طرفه زیلابگ تولید می شود. این محصول به دلیل طراحی هوشمندانه در تولید پروانه یکی از محبوب ترین فن های سانتریفیوژ به شمار می رود. نماینده شرکت زیلابگ برای سهولت در خرید این محصول با کیفیت و تضمینی، مدل های مختلف هواکش سانتریفیوژ زیلابگ را ارائه کرد.انواع فن های سانتریفیوژ زیلابگ عبارتند از:


سری فن های سانتریفیوژ Xilabag BFXL

سری فن های سانتریفیوژ Zilabag FFXL

هواکش سانتریفیوژ استوانه ای Zilabag سری FGY

 


 


کاتالوگ محصولات زیلابگ

زیلابگ به عنوان یکی از برندهای موفق و قابل اعتماد جهانی نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. محصولات با کیفیت برند زیلابگ در بازار ایران از نمایندگی معتبر کالا صنعتی موجود می باشد. تنوع محصولات فن زیلابگ باعث شده تا در این قسمت کاتالوگ محصولات زیلابگ را در اختیار شما قرار دهیم. توصیه می شود قبل از خرید محصولات، مشخصات آن را در کاتالوگ مشاهده کنید.


این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

ورود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد