کالا صنعتی

مجله کالا صنعتی

کالا صنعتی

مجله کالا صنعتی

خرید پمپ نویدموتور عمودی 3000 دور فشار قوی WKL V

الکتروپمپ‌‌های نویدموتور عمودی WKL-V که زیرمجموعه پمپ‌های صنعتی گریز فشار قوی از مرکز قرار دارد، کاربرد گسترده‌ای در بوسترپمپ‌های آب مصرفی ساختمان‌ها و ادرات، بوسترپمپ‌های آتش‌نشانی، مصارف صنعتی و نیمه صنعتی دارد. آنچه پمپ عمودی نویدموتور NAVID MOTOR  را نسبت به سایر برندها متمایز کرده است، گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش و موجود بودن قطعات یدکی آن است. پمپ عمودی طبقاتی نوید موتور مجهز به موتور 3000 دور برای پمپاژ آب از دمای منفی 10 تا مثبت 140 درجه سانتی‌گراد طراحی شده است.


نوید موتور زیر مجموعه برند پمپیران است که پمپ‌های خود را براساس استاندارد KSB می‌سازد. از جمله نقاط مثبت پمپ‌های سری WKL-V در برند نویدموتور، طراحی زیبا، کارکرد با حداقل صدا، عدم نیاز به هم راستایی کوپلینگ‌ها، و همچنین اشغال فضای کم است. قیمت پمپ عمودی طبقاتی نویدموتور به عوامل مختلفی از جمله توان و دور الکتروموتور، تعداد طبقات و نوع سیل مکانیکی بکار رفته در آن وابسته است. انواع پمپ گریز از مرکز فشار قوی عمودی نویدموتور 3000 دور در ادامه ذکر شده است.


پمپ عمودی طبقاتی 3000 دور نوید موتور سایز  1 و ¼ اینچ (WKL-V 32)

پمپ عمودی طبقاتی 3000 دور نوید موتور سایز  2 اینچ (WKL-V 50)

پمپ عمودی طبقاتی 3000 دور نوید موتور سایز  3 اینچ (WKL-V 80)

الکتروپمپ های فشار قوی عمودی wkl

ورود به سایت کالاصنعتی



نحوه نصب پمپ گریز از مرکز فشار قوی 3000 دور نویدموتور سری WKL-V

پمپ‌های عمودی نویدموتور WKL-V در 4 وضعیت که در ادامه نشان داده شده است، براساس نحوه قرارگیری دهانه ورودی و خروجی قابل سفارش و نصب است.

خرید پمپ نویدموتور عمودی 3000 دور فشار قوی WKL V

کالا صنعتی به عنوان عامل فروش محصولات نوید موتور، توانسته علاوه بر تامین پمپ‌های عمودی طبقاتی با قیمت مناسب در زمانی کوتاه، مشاوره فنی و بازرگانی را در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. برای خرید پمپ عمودی نویدموتور و دریافت لیست قیمت بروز محصولات نویدموتور با کارشناسان بخش پمپ‌های صنعتی کالا صنعتی در تماس باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد