کالا صنعتی

مجله کالا صنعتی

کالا صنعتی

مجله کالا صنعتی

اینورتر هیوندای چیست؟

مشخصات اینورتر هیوندای

اینورتر هیوندای یکی از دسته محصولاتی است که این شرکت همواره تلاش داشته در سبد محصولات خود بگنجاند تا رضایت مشتریان را فراهم آورد و در این راستا توانسته علی رغم تولیدات خود با همکاری شرکت هایی چون دانفوس، وکون و برخی از شرکت های مشابه انواع مختلفی از اینورتر ها را متناسب با نیازهای مختلف صنایع ارائه نماید. 

منبع مطالب



اینورتر هیوندای در رنج های توانی 0.37kw تا 380kw در سطح فشار ضعیف با کلاس های  ولتاژی 220، 400 و 690  تولید میشود و در سطح فشار متوسط تا توان 12800kw با کلاس های ولتاژی 3300، 6600 و 11000 ولت  ارائه میشود.


کاربری اینورتر هیوندای

تنوع در تولید  و ارائه  انواع  اینورتر هیوندای به گونه ای است که میتواند قسمت اعظم نیازهای  کاربری در صنایع مخلتف را پوشش دهد. 


امکان استفاده از درایو های هیوندای در بسیاری از کاربری های مختلف چون انواع پمپ، کمپرسور، میکسر فن، نوار نقاله، بالابر، جرثقیل، همزن، اسپیندل دستگاه های فرز، کف ساب، سپراتور، آسیاب، ماشین آلات  سنگبری، سنگ شکلن، دستگاه تراش و غبره … فراهم میباشد. جهت انتخاب مدل متناسب با کاربری مورد نیاز شما، کارشناسان الکتروبازار آمادگی دارند تا به صورت تخصصی از طریق شماره های تماس این مجموعه راهنمایی شما باشند


امکانات اینورتر هیوندای

علی رغم امکانات عمومی که برای کاربری های مختلف در درایو های هیوندای لحاظ شده امکانات تخصصی تری نیز بسته به مدل های مختلف در آنها ارائه شده که استفاده از آنها موجب ایجاد مزیت های فراوان در صنایع مختلف میشود. برخی از امکانات انواع اینورتر هیوندای عبارتند از وجود نرم افزار تخصصی برای کاربری بوستر پمپ، وجود نمایشگر گرافیکی پیشرفته جهت سهولت در مانیتورینگ و برنامه ریزی، نرم افزار برنامه نویسی PLC به صورت لدر، وجود چوک وردی روی باس DC جهت کاهش هارمونیک در ورودی دستگاه و بسیاری از امکانات تخصصی دیگر…


انواع اینورتر هیوندای

همانطور که قبلا نیز ذکر شد در سطح ولتاژ فشار ضعیف  اینورترهای هیوندای در مدل های N800A, N800S, N700, N700E  در حال حاضر تولید میشوند جهت  انتخاب صحیح مدل متناسب با نیاز شما، میتوانید با مطالعه اطلاعات بیشتر  هرکدام از مدل های معرفی شده ذیل با مشخصات کامل آنها آشنای شوید همچنین کارشناسان الکتروبازار آماده پاسخگویی سئوالات شما جهت انتخاب دقیق مدل مد نظر متناسب با نیاز شما میباشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد